wtorek, 31 marca 2015

Witam ;)

Trochę o mnie :)
Nazywam się Zosia, mam 14 lat...
Mimo młodego wieku, wiem już do czego w życiu dążę i co chcę robić - chciałabym zostać dziennikarką.
Jestem regionalistką z pasji - Śląsk jest dla mnie najcudowniejszym miejscem na świecie. Uwielbiam pisać, piszę po polsku, śląsku czasem po angielsku. Gram na gitarze, uczę się hiszpańskiego.
Uwielbiam dzieła Tolkiena - Śródziemie wciągnęło mnie w swoje wnętrze i już nie chce wypuścić, ale mi to nie przeszkadza. ;)

O blogu
Będzie pojawiało się tu praktycznie wszystko... haha tak, dobrze słyszycue. :)
Będę wstawiała tutaj moje przemyślenia na temat bierzących spraw, zdjęcia, może jakieś stylizacje czy coś w tym stylu. :) Będzie to jedno  ogromne zbiorowisko moich przemyśleń o życiu.

Trzymajcie za mnie kciuki, żebym wytrwała w pisaniu. 👍✊✌

2 komentarze: