sobota, 23 maja 2015

O sporcie i zdrowym trybie życia z perspektywy przyszłej studentki AWF-u (mam nadzieję) xD

Każdy z nas marzy o wyrzeźbionej sylwetce i prowadzeniu zdrowego trybu życia prawda?
W dzisiejszych czasach,gdy "bycie fit" stało się modne wiele znanych firm wprowadza na rynek coraz to nowsze produkty wprowadzające udogodnienia w dziedzinie sportu. Wydaje mi się, że częstym zjawiskiem jest grupa nastoletnich dziewczyn na siłowni z rozpływającą się tapetą na twarzy po 5 minutach biegu na bierzni, które narzekają na to, że zdrapią sobie lakier z paznokci, ale przyszły tam, bo kupiły sobie nowe Adidasy albo nowe dresy z nike więc trzeba być fit.
Oczywiście nie neguje kupowania firmowych ubrań, ale jestem przekonana, że gdy zaczynamy swoją przygodę z np. bieganiem to zwykła koszulka (byle nie bawełniana), dresy i wygodne buty nie koniecznie za 300 zł w zupełności wystarczą. Jeśli jestescie już trochę bardziej zaprawieni w boju i wiecie, że nie rzucicie butów w kąt po pierwszych dwóch kilometrach, bo pokonają Was zakwasy a sport jest dla Was już codziennością to oczywiście jak najbardziej polecam zaopatrzyć się w wygodniejsze/pożądniejsze rzeczy. Tyle o ciuchach. :)

Pisałam parę postów temu, że moim marzeniem jest zostanie fizjoterapeutką. Najchętniej poszłabym na kierunek wf i przez resztę życia uczyła młodzież odbicia piłki sposobem górnym, ale niestety problemy zdrowotne, z którymi nie mogę nic zrobić nie pozwalają mi na taką ilość wysiłku fizycznego jaka jest wymagana na tym kierunku. Nie chciałabym rezygnować jednak ze studiów na AWF-ie a wiedza jaką pozyskam na fizjoterapii prywatnie też bardzo mi się przyda. ;) Miłość do sportu mam chyba po tacie, który mimo, że teraz nie grzeszy sprawnością fizyczną to ma za sobą wiele lat trenowania siatkówki, szkoły sportowe i tego typu rzeczy. :P Oczywiście dzięki kochanemu tatusiowi w TV na okrągło leci Eurosort i czasem to irytuje, bo na nic innego nie można przełączyć. To właśnie tata jako pierwszy nauczył mnie jak odbijać piłkę do siatkówki i próbował uczyć mnie pływać co chyba nie do końca mu wyszło, ale ostatnio sama to ogarnęłam :D

Pamiętajcie, że gdy ćwiczycie ważną rzeczą jest dieta. Nic Wam nie dadzą miliony brzuszków, gdy zaraz po tym zjadacie paczkę chipsów. Sama też czasem łapie się na pochłanianiu ciastek, ale ostatnio staram się to ograniczać. Bardzo dobrą i zdrową przekąską jest jogurt naturalny z owocami. Wystarczą pokrojone owoce, zwykły jogurt grecki i płatki owsiane, zborzowe lub kukurydziane. Pijcie dużo wody. ;) :D

Nie wiem co mogłabym dodać jeszcze, piszcie swoje opinie na ten temat, podawajcie swoje sprawdzone przepisy na zdrowe przekąski i ćwiczcie, bo na prawdę warto czasem ruszyc dupsko z przed komputra i iść pobiegać! :)


*zdjęcia z Tumblr-a :)

6 komentarzy:

  1. Ja musze sie zmotywowac, przeciez kazdy chce miec super sylwetke na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wpadłam na pomysł żeby napisać coś o motywacji :D dziękuje za komentarz :*

      Usuń
  2. Hejka zostałaś nominowana do lba, więcej informacji u mnie: http://julieandjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham sport <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog został nominowany do LBA! Więcej info tutaj: http://olawriteroom.blogspot.com/2015/05/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  5. sport jest dobry na stres
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń