piątek, 31 lipca 2015

Wakacyjne plany

Wczoraj się okazało, że pojadę na kolonie na Mazury! Najlepsze jest to, że już w ten poniedziałek.
Postanowiłam tak z rodzicami, bo z nimi nie miałabym jak wyjechać w tym roku, więc pojadę na kolonie. Jest to obóz taneczny z j. Angielskim więc całkowicie moje klimaty. Był jeszcze taneczny z siatkówką, też się nad nim zastanawiałam, ale w końcu wybrałam angielski. Hah! W końcu klasa anglojęzyczna do czegoś zobowiązuje, hę? :D Jadę do miejscowości Giby. Zupełnie nie wiem gdzie to jest, ale jakoś zaraz przy litewskiej granicy! Będzie wycieczka do Wilna! :))
Więc jadę w poniedziałek a wracam 13.08. :)) Na pewno w sobotę lub niedzielę jeszcze dam znać co u mnie więc spodziewajcie się wpisu. Może nawet uda mi się machnąć jakis tematyczny!! :)
A dzisiaj kończy się rywalizacja na Endomondo organizowana przez Natalię Miszczyk z natsbynat.blogspot.com :)) Na razie prowadzę! Yay :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, ze jedziesz na kolonie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście wolałabym mieszankę- siatkówka angielski ale jak widzę takiego wyboru nie miałaś ;). Super, że nie siedzisz w domu całe wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taką możliwość, ale moja miłość do tańca okazała się silniejsza ;) :D
      Generalnie kolonie okazały się lekkim niewypałem, ale post o tym wkrótce :)

      Usuń